Jak przygotować się do treningu?

 

Do ćwiczeń potrzebujesz:

– obuwie sportowe,
– krótkie spodenki lub leginsy,
– wygodną koszulkę.

Proponujemy zabrać ze sobą mały ręcznik oraz butelkę wody.

Przed treningiem na bieżni otrzymasz specjalną neoprenową spódniczkę (rozmiary od XS do XL), która umożliwia efektywny trening w podczerwieni i podciśnieniu (spódniczka widoczna na zdjęciu).

Po treningu polecamy wypić wodę kokosową, która jest najlepszym i naturalnym izotonikiem. 🙂

Dla przyspieszenia widocznych efektów można stosować dodatkowo preparaty kosmetyczne, które mają działanie ujędrniające i antycellulitowe.

Po treningu polecamy korzystać ze strefy stretchingu, która znajduje się tuż obok bieżni. Do Waszej dyspozycji jest mata, piłka do ćwiczeń, taśmy sportowe, hantelki i obciążniki na dłonie, bosu (przyrząd gimnastyczny, wyglądający jak przecięta na pół kula o elastycznej powłoce, oparta na twardej podstawie, służąca do ćwiczenia balansowania, równowagi) oraz wielofunkcyjna platforma do ćwiczeń wzmacniających. Zobaczcie galerię zdjęć poniżej.